Zakres działalności Credo PR obejmuje następujące usługi:
Opracowywanie i realizacja strategii public relations dla firmy, jej usług i produktów (PR korporacyjny i PR produktowy)
- analiza otoczenia
- wskazanie celów i założeń strategicznych firmy
- identyfikacja grup docelowych
- sformułowanie przesłań i sposobów dotarcia do grup docelowych
- dobór odpowiednich narzędzi PR
- zaplanowanie harmonogramu działań oraz budżetu
- ocena efektów działań
Relacje z mediami
czyli szeroko pojęta współpraca z prasą ogólnopolską, regionalną, lokalną, branżową i mediami elektronicznymi
- tworzenie baz medialnych
- doradztwo w zakresie strategicznej współpracy z mediami
- budowanie i utrzymywanie relacji z mediami
- monitorowanie prasy
- organizowanie spotkań prasowych
- aranżowanie wywiadów
- współpraca przy opracowywaniu materiałów odredakcyjnych
- opracowywanie materiałów wykorzystywanych w kontaktach z prasą (informacje prasowe, profil firmy, portfolio produktów i usług, case studies, success stories)
- kreacja materiałów promocyjnych i reklamowych (teksty broszur, biuletynów, ulotek i in.
-badanie efektywności współpracy z mediami (analizy wycinków prasowych, sporządzanie raportów)
Organizacja konferencji, seminariów i wydarzeń specjalnych
- przygotowanie propozycji wydarzenia z jego scenariuszem, lokalizacją, infrastrukturą techniczną, harmonogramem działań i szacunkowym budżetem
- kompleksowa realizacja i koordynacja projektu
- dokumentacja wydarzenia
Działania promocyjno-reklamowe
- wytypowanie imprez atrakcyjnych z punktu widzenia planów promocyjnych firmy:
- np. targi, wystawy branżowe i okolicznościowe
- np. konkursy dotyczące udziału firmy bądź jej produktów
- organizacja konkursów i krzyżówek prasowych dotyczących udziału firmy bądź jej produktów
- pomoc w realizacji bądź kompleksowe przygotowanie udziału firmy w imprezie okolicznościowej (szkolenia, konferencje, wyjazdy integracyjne, targi, wystawy itp.)
- planowanie i obsługa kampanii reklamowych w mediach
- produkcja materiałów promocyjno-reklamowych
- fotografia reklamowa
Działania DTP/poligrafia
- usługi projektowo - graficzne (projekty, wizualizacje firm, loga, itp.)
- produkcja poligraficzna (katalogi, ulotki, broszury, papiery firmowe, wizytówki, koperty)
- realizacja wewnętrznych/zewnętrznych form reklamowych (plakaty, billboardy, bandery, transparenty itp.)
- inne formy reklamy (gadżety reklamowe, koszulki, upominki)
Credo e-sklep z gadżetami
- kompleksowa obsługa klienta przy zamówieniu, zakupie i dostawie pod wskazane miejsce
--->> zobacz ofertę sklepu
|